Politika kvality CPOS
Vedení společnosti stanoví tyto zásady politiky kvality:
- vysoká spokojenost zákazníků s kvalitou námi dodávaných strojů, dílů a zařízení, jakož i námi poskytovaných služeb, která se projevuje ve výkonu, kvalitě zákazníky vyráběných produktů a spolehlivosti v provozu
- trvalá snaha o zlepšování kvalitativních parametrů vyráběných strojů a poskytovaných služeb, která musí sledovat potřeby a očekávání zákazníků
- soustavné vyhodnocování chyb a nedostatků v činnostech ovlivňujících kvalitu s cílem v největší možné míře jim předcházet
- vyhodnocování rizik potenciálně ohrožujících kvalitu naší činnosti, výrobků a služeb a stanovení cest a způsobů, jak se těmto rizikům vyhnout
- respektování požadavků na kvalitu a angažovanost v plnění cílů kvality jako součást každodenní činnosti všech zaměstnanců společnosti
- snižování dopadů námi prováděných činností na životní prostředí, zajištění bezpečnosti práce a minimalizace rizik vyplývajících z činnosti společnosti pro její zaměstnance
K dosažení uvedených zásad politiky kvality se vedení společnosti zavazuje:
- vytvořit organizační, personální i technické podmínky k naplňování politiky kvality
- sledovat, vyhodnocovat a zlepšovat systém managementu kvality
- motivovat všechny zaměstnance společnosti k tomu, aby se identifikovali s politikou kvality a angažovali v jejím plnění, soustavně dbát na zvyšování kvalifikace zaměstnanců
- působit na dodavatele společnosti tak, aby nás podporovali v plnění politiky kvality
- investiční plány společnosti stanovovat tak, aby byly v souladu s touto politikou a podporovaly její naplňování